Wednesday, May 6, 2015

Hola

Bismillahirahmanirahim, Assalamualaikum,

Setelah lama tak meng-update blog, ttbe rajin pulak arini nak post entry.....hehehe

Hai sume, rindu nak tulis blog... tengok orang slalu update blog... so nak jugak update walopun tak taw nak cite ape....ahaks.... 

Untuk tahun 2015, nie la first entry dalam tahun nie... da masuk bulan Mei baru first entry? dasat-dasat.... disebabkan aging, semakin lama semakin malas nak update blog...hahaha...

Mesti korang tak taw ape aku wat sekarang nie kan??? Sekarang nie aku tengah mencari kerja yang sesuai... So sesape yang ader iklan jawatan kosong boleh la roger-roger aku...(sempat lak kan??) Sementara cari keje tetap, aku jadi housekeeper kat Corus Paradise Port Dickson... pernah dengar tempat tu?? kalo nak book appartment boleh la roger aku... InsyaAllah boleh tolong... Ter-Promote lak kan?? hikhik...

Apa lagi nak cite ye??? Hurmm... x de cite menarik pon lately nie... dengan life aku yang bosan nie... lg tak taw nak cite ape kan?? nak g vacation pon wet tak dop cane?? huhuhu... sodih den..

Kalo ade sesape yang nak aku design sticker tuk majlis aqiqah ke majlis pertunangan ke majlis perkahwinan ke boleh la order kat aku...hikhik ttbe promote lg.... tu jer la boleh aku tambah pendapatan aku... video editting pon leh aku wat tapi x de la pro just beginner je..hahaha.... so kalo nak jangan malu-malu nak roger aku taw... hikhik

Punya tak taw nak cite ape, banyak jugak aku cite...hahaha...

Ok la...sampai sini dulu entry aku kali nie.... t ader cite best aku akan cite kat sini.....insyaAllah

No comments:

Post a Comment