Tuesday, May 12, 2015

Happy Birthday To Me

Assalamualaikum semua,

Thanks nena...ahaks

11 mei merupakan birthday aku yang ke 26... eh da 26 ?? rse mcm baru 16 tahun... hahaha... tolong la sedar diri Cik Hartira.... hikhik... Cik lg? ble nak jadi Puan? opss jangan tanye... itu sume rahsia Allah... ahaks..

Ok dengan ini aku ingin mengambil kesempatan untuk berterima kasih kepada semua yang mengingati Hari Kelahiranku.. tak kira la yang wish via whatsapp group, individu, telegram dan fb... Terima kasih banyak-banyak.... Sayang korang sangat-sangat...

Jom tgk screenshot aku post kat fb... panjang berjela menaip... itupun pon ade yg typo

Jenuh la aku kan nak menaip lg sekali kat dlm blog...so aku screenshot je...hahahha... bijak kan?? Bijak sangat (mata pandai ke atas, letakkan tangan di bahu...) heheheheh... 

Terima kasih semua sebab tak putus-putus wish bday kat aku even da jd belated bday pon ade jugak wish lg...

Tahun nie aku tak ade celebrate bday ke ape... just stay at home...gituhh... da beso da nak celebrate lg ke bday?? hahaha... 

On my bday, aku puasa sunat rejab... sbb tak g mane- mane kan... so duk umah diam-diam.. baik puasa ye dok?? hahhahaha..

Aku da tak taw da nak cite ape kat korang sume... sbb tak de ape yang menarik pon arini....hikhik

Aku belanja korang screenshot bday wishes dari family & kawan-kawan aku je la....

nie la wishes yang ade tuk tatapan aku dan korang sume... da melekat da dak kelas aku panggil aku "ciksu tira"





No comments:

Post a Comment