Thursday, May 7, 2015

Akhirnya

"Akhirnya kini pasti ku merasai cinta yang suci..." Eh ttbe lak kan... Actually bukan merasai cinta tapiiiiiiii dapat merasaiiiii Nasi Arab Al -Ulfah... Yeeaaaah... Rasenye da berbulan-bulan tak dapat makan nasi arab... sebab ape pon tak pasti... kewangan??? tak sempat?? hurmmm tah la... tapiiiii ape yang penting kerjasama...eh salah lagi... ape yang penting arini dapat makan nasi Arab...Yahoooo...

By the way, thanks to mak sebab tak masak arini....hehehe... Bila mak x masak, mesti makan kat luar...hikhik... so dengan lajunye... Bila mak tanye "nak makan ape???" Aku pon jawab "Nasi Arab la mak boleh?" dan mak pon setuju...ahaks... Ok terimalah gambar-gambar yang sempat aku snap sebelum makan tadi...

 Nie la kedai Nasi Arab Al-Ulfah. Kedai nie sebelah kedai Burgerbyte Senawang...


 Arini aku makan Nasi + Kambing... Mak aku makan Nasi+Ayam

Nie la mak aku... Nampak tak betapa lapa mak aku??? hikhik...Thanks mak.... Love you
Bercahaya mak taw...ahaks

No comments:

Post a Comment