Wednesday, May 13, 2009

T@GgEd 17

~tag nie pun dr acik ayam~

1.Bekas kekasih saya adalah : seorang perokok,x encem,keding, n tunang owg...

2.Saya sedang mendengar :lagu keranamu kekasih dlm blog saya...

3.Mungkin saya patut : saya wat tag2 yg da lme di anta oleh acik lena

4.Saya suka : gelak n cerita lawak kat sape2 yg saya rse lawak....hahahahaha

5.Sahabat-sahabat baik saya : nina,anis,ayun,esyad,faez,ct,norain juliana, holwatun, fara-D

6.Saya tak paham :dgn perangai family saya..esspecially my uncle yg kuno 2...

7.Saya kehilangan : ayah n abg saya....

8.Ramai yang berkata : saya anak sulung padahal saya anak bongsu...maybe mke saya nmpk garang kot....hehhehee

9.Makna nama saya : x de makne la...sedih...kalo NUR ATHIRAH 2 ader la...

10.Cinta itu adalah : indah tapi kadang2 menyakitkan ati n memeningkan

11.Di suatu tempat, seseorang sedang : memerhatikan saya...hehhe...ader ker?

12.Saya akan cuba : utk meningkatkan lg pointer saya...insya-Allah

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud : sampai kapan pun....

14.Telefon bimbit saya : murah n 2nd hand jer...

15.Bila saya terjaga dari tidur : saya akan tgk hp dlu..pastu trus on9...hehehe

16.Saya paling meluat apabila : kalo ader owg gedik x bertempat...gedik jer all the time...

17.Pesta/Parti adalah : sonok....tp nak wat kat mne ek????

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : kucing,hamster, arnab

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : masa kecik2

20.Hari ini : saya mkn jer

21. Petang ini saya : saya dalam keadaan panas...sbb x de letrik..huhuh

22.Malam ini saya akan : on9 lg

23.Esok pula saya akan : on9 gak....

24.Saya betul2 inginkan : handphone baru

25.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : mke saya mse jer setiap mse

26.Pusat membeli-belah atau arked permainan : adalah tempat feveret saya...lg2 karaoke

27.Makanan Barat atau Jepun : both...beef steak n tempayaki

28.Bilik yang terang atau gelap : bilik yg terang la...sbb x nmpk kalo gelap2..da la rabun..hehehe

29.Makanan segera adalah : sggh menyelerakan...lg2 wat murtabak meggie

30.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? :jap ek tgh update blog

1 comment:

  1. soklan no.18 tu, ltk r nme penguin skali. biar esyad bangge.

    ReplyDelete