Sunday, May 10, 2009

~HaPpY b!RtHdAy To Me~


Hai sume....
11 Mei 1989 adalah tarikh kelahiranku....
hehehe...
so meaningnyer disini....
umur aku telah ditambah sethn iaitu 20 thn....
wah mcm x caya aku da 20 thn....
mke x maturd lg...
hehehe....

welcome to sweettwenty....
alamak da masuk 20 la...
takut la.....
huhu...
da x de belas2...

pd thn nie aku nak tanam azam baru...
setelah ape yg terjadi kat aku selama nie...
akan ku jadikan teladan dlm hidup ku...
azamnyer....
aku nak blaja bersggh2
aku x nak sshkan mak aku....
aku x nak kapel wat mse nie...
tp kalo da ader owg nak on jer la kot...
aku nak jd owg yg bergne...
hm itu jer la azam aku kot...

k la
x taw nak ckp ape lg...
by the way...
thank you for all yg mengenali saya selama nie....
akan ku igt kamu semua sampai ble2...
insya-Allah..
tp kan kadang aku terlpe lak...
hehhe...
jgn marah ha...

hm doakan aku semoga panjang umur....
murah rezeki...
n mcm2 la....
i love u all....
daaa...
assalamualaikum...

1 comment:

  1. Selamat ari jadi...jadi,
    Selamat ari jadi...Tyra jadi,
    Selamat ari jadi yg ke 20 taun...
    hahahha....
    takder adiah nk kaci...
    cuma nyanyia ajer disampaikn...
    hahha...
    CACA...

    ReplyDelete