Sunday, May 24, 2009

~citer sedey ader citer gumbira pun ader hehehe~

salam nie nak cter nie....
ader cter sedey n gumbira...
nak cter sedey dlu ker gumbira?????????
kte cter sedey dlu la....

tanggal 23 mei 2009 nie, waktu mlm kul 8...
sepatutnyer ader teater kat Taman Budaya Seremban yg bertajuk JANTUNG...
x taw la cter ape...owg da ajak g jer la kan??
hm ex bf aku nie yg beria-ia nak g tgk....

tepat kul 8 mlm..kami sampai kat situ...
sekali tempat 2 gelap gelita.....
maknenyer ape disini???
x de la kan...
huhuuhu.. penat jer g....

guard 2 ckp....ditunda teater 2....
owg teater 2 x ckp kat surat khabar....
hhahaa...sengal....
tp x taw la ble lak kan????
huhu...baru nak tgk teater....
itulah cter sedey...

disebabkan x de teater 2...
kami g jusco...
mamat2 nie nak men pool lak...
aku pun tgk jer diowg men....
men sampai 2 game...
adoii lme lak 2...
aku da sakit pinggang tggu diowg...
hehehe...

da selesai kat jusco,
mamat2 nie nak mkn lak...
g la mkn kat burger ijan yg femes kat SEREMBAN...
siap masuk warung kita lg...hehehe(bangga)
da borak2 bagai...
aku pun anta mereka nie blk ke destinasi...
hehehe..

siapakah ini???????????
hehehe nie la amir hamzah kekasih lme aku....
hehehe...

cter gumbira lak...
blk dr kuar 2,
cpt2 aku tgk laptop kesayangan...
skali sume da tanyer result ko ok ker???
ttbe jantung aku berdegup dgn laju...
ceh ayat...
aku trus bukak website UNISEL...
bukak2 tgk result....
alhamdulillah..result aku ok...
cme pointer aku turun 0.02 jer la...
hm x de la aku risau lg...
beban pertama da selesai....
sampai aku menjerit tgk result aku...
hehehe...

k la sampai sni jer la nak cter....
daa...
t cter len lak..

nie la result aku....
hehehe..


No comments:

Post a Comment