Monday, December 13, 2010

* Dalam Kebosanan *

Halooo....Halooo....n Haloooo...

Arini sekali lg aku dirumah tanpa keluar ke mane2...
Semakin ari semakin hampir tuk aku menempuh semester 2 di UKM...
Tinggal seminggu lg aku untuk menamatkan cuti semester ku ini..huhuh...
Adakah aku bersedia menempuh ke semester 2? jeng...jeng...jeng,,

Barang2 keperluan untuk ke sane x beli lg...erm nak beli ape ek?
glew x ready...mcm la duk ostel sgt....hahaha
erm tp kene la ader barang2 kan tuk bekalan di rumah kakak ku sendiri...hehhehe
Apa bende pun aku x ready lg....
Erm baju pun x packing lg....hadoiiyai...

Semakin lame semakin mencabar hidup aku nie....
Sume la mencabar....mcm2 ada....
Tolong la aku bg semangat tuk belajar.....
Kali ini 3 tahun untuk aku mendapatkan degree....
Kata owg, pejam celik, pejam celik, da 3 tahun...btul x?
Rse x sabar nak menghabiskan degree....
Tp ble da abis nak menempuh kerjaya lak? hadoiiiyai...
manusia memang x puas....hahhaha..ttbe...

Ok la.....sampai sini saje la..cter aku...
t kalo rse nak sambung, aku sambung la.....
bye2 hhahaaha...






No comments:

Post a Comment