Monday, April 20, 2009

~aku ditimpa kemalangan~

Hari ini adalah hari malang aku.....
hari isnin, 20 april 2009 akan ku igt sampai ble2....
cter nyer begini....
aku, ayun n lena nak g pasa mlm....
dalam perjalanan nak amik diowg ok sajor...
nak blk anta diowg yg berlaku nyer excident dgn seorang pakcik yg bernama osnin...
demi ALLAH aku ckp aku mmg x pasan pakcik 2....
mte aku dihalang oleh sinaran matahari yg amat silau....
sedangkan co-pilot aku si ayun pun x pasan pakcik 2 muncul....
exident nyer berlaku mcm nie...
aku dalam simpang tiga...aku d tgh2... nak ke kanan...
pakcik 2 nak ke arah aku....
aku x sedar kehadiran nyer...
so berlaku la perlanggaran yg tdk sengaja....

nasib bek pakcik 2 sporting....
leh aku lawak2 dgn pakcik 2..
tp dalam ati sape taw...
cuak sebenarnyer...
pandai aku berlakon...
hehehe...


lepas excident 2, aku blk aku cter kat housemate aku iaitu, kak azi n kak ana.
da cter2...aku terima panggilan dr owg yg x dikenali...
rupa-rupanyer guard yg kol...
dier try kol aku tuk kepastian...
ye la zaman skang nie mne leh caye kan??????
hm siap leh borak2 dgn guard 2...hehehe...
(abis la aku sume kat unisel kenal aku)

skang nie aku tgh runsing mne aku nak dpt wet sbyk rm550++
adoiiiyai...dugaan2...
hm terpakse la aku ikat perut...
hm kurus la aku pas nie...

nie la moto yg aku langgar...tp bkn wane nie...wane merah....


2 comments:

  1. 1)Sabar la banyak2 ye...

    2)ko kene lebey banyak berhati2 hujung sem...hehe...sebab sem lepas pon happen mase hujong sem...

    3)motor cam hafreeze tu mmg bawak sial...(mintak maaf diatas penggunaan kosa kate yg agak keji)..

    4)kalu ko kurus nanti mesti banyak mr.turtle nak ngorat ko...hak3..

    ReplyDelete
  2. Hah...tu la....bawak tu mesti pndg kanan ngan kiri...k...bawu jalan...
    hehehhe...

    ReplyDelete