Monday, January 12, 2009

~sungguh penat~

ASSALAMUALAIKUM...

Hai everyone...hm 2 hari nie sungguh penat....semalam kemas2 umah.....wah glew la...umah aku mcm tongkang pecah la...bersepah glew....nie nsb bek ader majlis nak wat...kalo x, x de la nak kemas2 nie...

adoiii.....semalam melayan sume anak-anak buah aku...leh pengsan la...baru 3 owg kot...tp jge mcm 10 owg...hm aku kene layan coz akq2 aku nak wat bunga telur...aku jer kat umah 2 x reti nak wat 2...seni aku kureng la...hahaha...

petang skit, g menjemput lak....hm actually nak g dgn mak jer tp anak2 buah aku sume nak ikut...terpakse la akq aku kene ikut...mampus mak aku nak jge sekali 3...haha...da bwk...atuk dier kuar sume nak kuar...adoiii...pening aku...penat taw dgn diowg nie...pasal diowg la blk awl..ader yg nak tdo la...mengamuk la...adoiii..nak jer sepak tp syg lak kat diowg nie...

da settle sume mlm 2 lak...nak mkn sedap2 lak...tolong lak masak...lauk-lauk nyer adalah...siakap 3 rse n ayam masak kunyit...sekali mak suh g kedai lak...suh bli minyak masak n ais...hm si isyia nak ikut lak..hm terpakse la bwk dier...da bwk dier nak bli gule2 lak...abis wet mak aku...kalo nak bli kene bli tuk adq dier lak...saba jer la aku...

blk2 trus sambung keje...hm da settle masak trus mkn...hahaha...da mkn sume baru la on9...sampai la ttdo...

keesokkan harinya, bgn2 da dgr suara dak2 nie...adoiii...x leh la nak aman skit pg2...sume lak bgn dgn serentak...pastu berebut2 nak mandi..hm ape lg ikut turn la kan nak mandi...
aku da mandi +mkn...ttbe mak suh g kedai lak...pg la kedai...

ttbe teringat lak nina ajak g town...hm aku kol dier trus g amik dier kat umah...tp da sampai umah dier ...dier la bwk...aku malas nak bwk...aku hanya menyediakan kereta je...hahha..

da sampai town,ktowg g la terminal 1...nina bli beg pastu blk...(next station pasar seni....hahha)..pastu g lak seremban parade...g nyayi lak....haha..sonok glew...wat tempat karaoke 2 mcm umah sendiri...haha..da sakit tekak..blk la kami...

sampai2 umah kene kemas umah...sampai la petang...penat siut...angkat nie angkat sana...hm layan anak buah....mggu dpn sambung lg...da x larat da...hm da rest2 ttbe akq suh g menjemput lg...aku n mak pun g la merempit 1 taman bukti...haha...

mlm lak.tgk mawi ....hahaha..mak aku fanatik glew...hahaha...da abis tgk mawi wat assgnmnt lak....da settle sume bru la on9....hahaha...end of story..

No comments:

Post a Comment