Thursday, December 11, 2008

~makan makan makan~

11 disember-
hai n eloo again...
arinie bosan sgt mcm la ari2 sebelum nie...bosan2 n bosan...aku kalo da bosan makan..asal bosan jer nak makan...huhu..gemuk la aku...duk umah jer makan banyak...mane x yee..mak masak ari2 lauk feveret...huhu...arini aku bgn lmbt dalam kul11 pg...aku dikejutkan oleh abg sayang aku...(fat) time kasih abg kejutkan b pg td..kalo abg x msg b x bgn...hahaha...hm arinie akq aku x keje...dier pun bgn lmbt...hahaha..x keje la ktekan...bgn lmbt la kan??? aku bgn2 trus mandi..da mandi x taw nak wat pe makan la....trus lunch aku...x de bekfes..hahaha...branch la senang cter...lps makan layan tenet..hari2 layan tenet pun bosan gak...adoiiiyaiii...ape la nak wat kat umah nie...hm nak kuar x de wet...sian aku...manjang x de wet je...ble ader wet byr utang jer keje aku...utang keliling pinggang...hahaha...hm aku arinie kuar masik blk jer..x taw nak wat pe la kan??...pastu sakat anak buah sampai nangis...hehehe...jaat kan cik su dier???(cik su adalah aku)...aku la makcik yg paling garang kat umah 2...ttbe lak kan akq aku ajak g jln2 bli kain lining nak wat baju tuk nak tunang t... heheh akq aku nak tunang da...aku pun ikut la...mak n thaqif pun ikut..kalo x ikut x kan dak kecik 2 nak tggl sendiri kan???hahaha..(thaqif anak buah aku yg nakal)...ktowg g pos opis nak anta kad kawin akq aku yg sbyk 50 kpg kad..aku da mcm pos woman da...da la len tempat len lubang nyer ssh btul la...pastu da selesai ktowg truskan perjalanan ke seremban 2....hm ktowg pun g la casamoda kat seremban 2 yg berdekatan dgn jusco seremban 2...da carik2 kain, akhirnye dpt gak yg berkenan...trus tulis n byr kat counter...pastu ktowg g guardian lak tp akq aku jer yg turun...da selesai..ktowg g jusco lak...adoiii akq aku nie ske jln2...g jusco nak g watson jer...pastu x de brg..ktowg g lak supermarket jusco...aku lak nmpk sushi...wah sedapnyerr...da lame aku x makan sushi...i like sushi n sushi boy...ops telebih suda...maaf abg..hehe..tergatal lak....aku pun dgn laju g la amik sushi..ttbe akq aku eh adq nak 2...amboii2 ske jer...hm nsb bek akq aku kalo owg len aku da belasah da...da pilih2 sushi kegemaran, aku pun byr la kat counter...ktowg pun meninggalkan jusco n seremban 2...ttbe akq aku kte nak g guardian kat seremban lak la...adoii...da la ujan...dier turun sowg gak..hahaha...padan mke...pastu ktowg da sampai ampangan,akq pun ckp adq mcm best jer makan burger jalanan...dan2 akq aku benti dpn kedai burger...adq ko turun aku nak burger ayam spesel mak nak ayam bese, ko nak pe????..aku pun ckp la..biarla rahsia...aku pun dgn mke x malu g la order kat abg 2...da bli burger akq aku nie lak nak air sedap...jom g bli...giant dekat je 2...hm akq aku pun singgah la giant kat plaza ampangan...ttbe mak lak nak bli brg dapur kat sane...hm aku layan jer la...akhirnyer ktowg pun blk la...da blk 2...aku trus makan burger+sushi+air sedap...pastu ngadap laptop lg...da ngadap...bosan dtg kembali...ttbe akq miza blk...dier blk trus mandi.. ttbe dier da pakai baju kurung...pastu ckp dgn aku...adq anta akq g umah ipin(bakal abg iparku)..aku pun ok...da anta akq aku...sampai umah trus layan spongebob the movie...pastu akq kol...adq amik aku...aku pun g la amik dier...da sampai umah...aku lapar lg...makan lak nasi n lauk mak masak...aihh...arinie asik makan jer...pastu layan la laptop sampai ttdo...hahaha...end of story...

No comments:

Post a Comment